söndag 11 januari 2015

Cheers

Tänkte bara meddela att jag lever! Sitter och hetsar på en uppsats som ska in imorgon, har typ 1-1,5 sida kvar och sedan läsa igenom allt. Det blev trots allt inget Norrköping för mig den här gången, men läser en distanskurs i genus och design nu.. och så börjar jag en grundkurs i genus om en vecka (mer än heltid.. heja!). Gött att jag läser en väldigt specificerad kurs innan jag går på den generella kursen, haha!

Kul är den iaf, även om det blir många uppsatser och att sitta uppe till kl 2 dagen innan de ska in. (Har nu ca 3,5 h till två.. får se om jag kanske hinner klart innan?!)

Ska se om jag kanske kan hinna jobba lite i vår också, men just nu känns det lite tvek.. Jag är ju inte jättebra på att disponera min tid så jag slösar istället bort tid som jag borde plugga på. Som nu, när jag skriver ett blogginlägg på en blogg jag inte vart inne på på ett halvår istället för uppsatsen. Smart tjej.

Kanske ska återgå till skrivandet. Kanske..

Puss.

Har ny dator = inga roliga bilder. Så ni får den här istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar